اپلیکیشن سفیران سلامتی تولید شد + دانلود

اپلیکیشن سفیران سلامتی امکانی برای آموزش همگانی، رفع نیاز‌های مردمی، سازمانی و استارت‌آپی و غربالگری بیماران در خصوص ویروس کرونا محسوب می‌شود که از سوی شتاب‌دهنده سیوان استیشن طراحی و تولید شده است.

به گزارش ایکنا، اپلیکیشن سفیران سلامتی به منظور استفاده از ظرفیت‎های اکوسیستم استارت‌آپی کشور و آموزش‎های همگانی برای مقابله با کرونا با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‎بنیان تولید شده است.

این اپلیکیشن برای آموزش و اطلاع از آخرین وضعیت شیوع بیماری در کشور و اقصی نقاط دنیا، اطلاع از آخرین روش‎های درمانی در ایران و خارج از ایران، استارت‌آپ‎ها و کسب و کار‌های خدمت‎رسان در این شرایط بحرانی، اطلاع از مراکز اختصاص یافته به درمان، آموزش به دانش‎آموزان و والدین و بسیاری از مطالب معتبر دیگر تهیه شده است.

سیوان استیشن به عنوان کارگزار ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‎بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پویش ملی #استارت‌آپ‎ها-علیه-کرونا با حمایت سازمان‎های متولی و با تجمیع محتوا‌های وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش، هلال احمر، سازمان نظام پزشکی و اداره کل سلامت شهرداری تهران این پلتفرم را طراحی و تولید کرده است.
این پلتفرم علاوه بر آموزش، غربالگری و اطلاع‎رسانی، امکان ایجاد ارتباط بین مردم، سازمان‎ها و کسب و کار‌ها را دارد. کسب و کار‌ها از طریق این اپلیکیشن می‎توانند خدمات ویژه خود را در این شرایط بحرانی برای استفاده عموم معرفی کنند.
همه آنچه که باید از کرونا بدانید بر روی گوشی موبایل شما+دانلود
علاقه‌مندان می‎توانند برای آگاهی بیشتر به سایت www.coronaapp.ir مراجعه یا با کلیک بر روی اپلیکیشن سفیران سلامتی آن را دریافت کنند.
  • برچسب ها:

ارسال نظر