صاحبان کسب و کارهای نوپا چه ویژگی هایی باید داشته باشند ؟

برای راه اندازی یک کسب و کار نو باید بتوانید یک ایده خلاق داشته باشید و یا بتوانید یک مشکل را بطرف کنید ،این جمله را همیشه به خاطر داشته باشید که محلی فکر کنید ، جهانی عمل کنید . :
در مورد چشم‌انداز تان نترس باشید
بعد از مدتی که کسب و کارتان شکل گرفت و نقطه سر به سر را گذراندید باید بتوانید چشم انداز روشنی برای خود طرح کنید ، یک چشم انداز بزرگ ، در این راستا باید بتوانید با شرکت های بزرگتر ارتباط برقرار کنید.
پس چگونه به موفقیت بلند مدت برسیم ؟
ما می‌خواهیم یک اکوسیستم بدون مرز را برای تجارت الکترونیک تأمین کنیم، که در آن شرکت‌ها بتوانند مابین مرزها با کمترین اصطکاک داد و ستد کنند. شبکه‌ای که به هر فروشگاه الکترونیکی، مستقل از اینکه کجا قرار دارد، اجازه می‌دهد با API ما ادغام شده و بتواند با هزینه مناسبی کالاهای خود را به هر نقطه‌ای که مشتریانش قرار دارند حمل کند.
انعطاف پذیر باشید
به یاد داشته باشید که داشتن یک کسب و کار موفق تابعی از شانس واقبال نیست . یک کسب و کار نوپا نیاز به رسیدگی و دلسوزی دارد و این جز با انعطاف پذیری میسر نمی شود ، به یاد داشته باشید فضای استارت آپ فضایی متفاوت با کسب و کارهای خشک و روزمره است.
پس این کسب و کار نیاز به یک فرد با روحیه انعطاف پذیر دارد.
موردی که شما باید بدانید این است که یک کسب و کار نوپا مشکلات زیادی دارد و همه چیز مطابق میل شما پیش نخواهد رفت پس باید بتوانید برای شرایط متفاوت ، سناریوی متفاوت بنویسید.
در مورد توصیه‌هایی که به شما می‌شود دقت نظر داشته باشید.
من یک فرآیند برای توصیه گرفتن دارم. این طور نیست که من به نظرات دیگران احترام نگذارم، بلکه من باید همیشه بر روی حل چالش‌های خاص در کار خودمان تمرکز داشته باشم. این فرآیند من برای انتخاب توصیه‌های صحیح است:
• برای خودتان استراتژی هایی بنویسید متناسب با وضعیت کنونی و نزدیک به وضعیت رقابایتان و سعی کنید از آنها راه حل های مشابه آنها برای کسب و کار خود استفاده کنید
• من از کسانی توصیه می گیرم که عمل کننده هستند، یعنی این افراد کسانی هستند که به تنهایی با چالش‌ها روبرو شده و آن‌ها را پشت سر گذاشته‌اند. داستان‌های دست اول پشت پرده بسیاری از مشکلات را مشخص کرده و به ما کمک می‌کنند که تشخیص دهیم چه چیزهایی را نمی‌دانیم و چه سوالاتی را باید بپرسیم.
• به دید شکاکانه به نظرات «کلی» نگاه کنید. هیچ توصیه ای کلی نیست، حتی یکی. هر کسب و کاری منحصر به فرد است. اگر کسی به من بگوید که باید کاری را انجام دهیم چون « معمولا این طوری است» و نتواند دلیل آن را توجیه کند، و یا آنکه آن توصیه را به تجارب قبلی ما ربط دهد، من مودبانه آن توصیه را رد کرده و از آن توصیه می‌گذرم.
لذت توسعه یک کسب و کار بواسطه تصمیم‌های بسیار کوچک و ماجراجویی‌های روزانه است. دیدگاه بلندمدت ما و درک تجاری ما می‌گوید که موفقیت‌های کسب و کار نوپا در طول سالیان اتفاق می‌افتد، و این چیزی است که ما را در مسیر نگه می‌دارد. من برای نوشتن داستان این خط سیر در پنج سال آینده بسیار هیجان زده خواهم بود.

ارسال نظر