شرایط شرکت در مسابقه سفیران سلامت اعلام شد

شرایط و نحوه شرکت در مسابقه سفیران سلامت دانش آموزی از طریق اپلیکیشن سفیران سلامت اعلام شد

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس و نیاز به فرهنگ سازی جهت ارتقای سواد سلامت در جامعه، کمپین ملی «هر دانش آموز یک سفیر سلامت» با شعار‌های «نه به سفر، نه به دید و بازدید و سالم در خانه بمانیم» عملی‌ترین راهکار برای شکستن زنجیره انتقال و کنترل همه گیری بیماری کرونا از طریق کاهشموارد ابتلای جدید می‌باشد.

خوش گوار افزود: تشکل دانش آموزی سفیران سلامت با حضور و مشارکت فعال در کمپین، جلب همکاری سایر دانش آموزان مدرسه، نوآوری و خلاقیت در روند آموزش‌های فعال پیشگیری از کرونا ویروس برای گذراندن ایام تعطیل در خانه، تاکید به والدین خود مبنی بر عدم انجام دید و بازدید و انجام سفر‌های غیرضروری در ایام نوروز را انجام می‌دهند.

او گفت: با شیوع ویروس کرونا دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت، دفتر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اقدام به راه اندازی کمپین هر دانش آموز یک سفیر سلامت با شعار نه به سفر نه به دید و بازدید، سالم در خانه بمانید در اپلیکیشن سفیران سلامت نموده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان خاطر نشان کرد: با این اقدام مسابقه‌ای برای دانش آموزان در اپلیکیشن مذکور اجرا می‌شود که نحوه شرکت در مسابقه سفیران سلامت دانش آموزی از طریق اپلیکیشن سفیران سلامتی به این شرح است:

۱. ابتدا لینک اپلیکیشن سفیران سلامت دانش آموزی را از سایت دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی http://iec.behdasht.gov.ir دریافت و نصب نمایید.

۲. از بخش سفیران سلامت دانش آموزی منوی کمپین نه به سفر؛ نه به دید و بازدید حاوی کلیپ کوتاه دانش آموزی، عکس، پیام بهداشتی، نقاشی و.. یکی را انتخاب کنید.

۳. متناسب با علاقه و مهارتتان یک یا چند اثر را در بخش خواسته شده وارد نمایید.

۴. به نفرات برتر ارائه کننده بهترین آثار در مرحله استانی و کشوری جوایزی اهدا خواهد شد.

۵. دانش آموزان می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، پیام بهداشتی، نامه‌ای به کرونا ویروس، ضبط شعر با صدای سفیر سلامت، کلیپ کوتاه دانش آموزی، خاطذره نویسی و… ارسال کنند.

منبع خبر

  • برچسب ها:

ارسال نظر