طراحی اپلیکشن برای بهداشت سلامت دانش آموزان

طراحی اپلیکشن برای بهداشت سلامت دانش آموزان

طراحی اپلیکشن برای بهداشت سلامت دانش آموزان

 

تهران – ایرنا – مسئول یک شرکت دانش بنیان از طراحی و تولید یک نرم افزار برای بهداشت سلامت دانش آموزان خبر داد.
طراحی اپلیکشن برای بهداشت سلامت دانش آموزان
امیرسرکندی بنیان گذار یک شرکت دانش بنیان روز یکشنبه در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور در بوستان گفت و گو به خبرنگار علمی ایرنا، اظهارکرد: اپلیکیشن جدید برای ارتقاء سطح دانش و آموزش بهداشت دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در دو ورژن اندروید و ios تولید شده است.
وی با بیان اینکه، برای تولید نرم افزار اپلیکیشن سفیران سلامت دانش آموزی حدود یکسال کار شده است و درحال حاضر در دسترس عموم قرار دارد، افزود: این نرم افزار با همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور و تایید وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد:از طریق این نرم افزار دانش آموزان به مطالب و محتوا آموزشی در زمینه بهداشت از جمله تغذیه سالم، نحوه شستشوی درس، بهداشت دهان و دندان، حفاظت ازمحیط زیست، پیشگیری از حوادث که از سوی سوی وزارت بهداشت تهیه شده درقالب یک محیط گرافیکی جذاب دسترسی خواهند داشت.
وی با بیان اینکه، مطالب آموزشی برای ایجاد جذابیت بیشتر بصورت بخش بخش در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت، افزود:همچنین از طریق برگزاری برخی آزمون ها اثربخشی مطالب آموزشی اختصاصی برای دانش آموزان هر مقطع قبل و پس از یادگیری مورد سنجش قرار خواهد گرفت.
سرکندی همچنین از رایزنی این شرکت دانش بنیان با وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و همچنین صدا و سیما برای استفاده و نهادینه سازی نرم افزار خود مراقبتی در بین دانش آموزان کشور خبر داد.
وی افزود: به طور حتم با استفاده از ظرفیت های هر یک از این دستگاه ها در جهت استفاده از این نرم افزار ‌تحولی در سطح سلامت جامعه ۱۴ میلیونی دانش آموزان ایجاد خواهد شد.
سرکندی در ادامه، توانمندسازی دانش آموزان و ارتقای سطح سلامت جامعه با استفاده از ظرفیت های دستگاه ها برای تولید و استاندارد سازی محتوا، عرضه، اشاعه تولیدات استاندارد در حوزه سلامت جسمی و روحی دانش آموزان در قالب جشنواره سلامت دانش آموز و استفاده از بسترهای جدید برای پوشش هرچه بیشتر طرح و اثرگذاری مطلوب تر در بین دانش آموزان و خانواده های آنها را از اهداف این شرکت دانش بنیان نام برد.

منبع: ایرنا

  • برچسب ها:

ارسال نظر