رفع نیاز‌های حوزه نقشه‌برداری توسط دانش‌بنيان‌ها

فراخوان «پاسخ به نیاز‌های فناورانه سازمان نقشه برداری کشور» منتشر شد. بر این اساس شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق تا پایان تیرماه فرصت دارند طرح‌های نوآورانه و خلاق خود را ارسال کنند.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق برای مشارکت در فراخوان «پاسخ به نیاز‌های فناورانه سازمان نقشه برداری کشور» تا پایان تیرماه فرصت دارند تا طرح‌های نوآورانه و خلاق خود را ارسال کنند. این فراخوان با هدف حل مشکلات گلوگاهی و مهم این سازمان منتشر شده است.

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پا به میدان گذاشته است تا با دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان، مسیری مطمئن و فناورانه برای پاسخ به نیاز سازمان نقشه‌برداری ایجاد کند. در این فراخوان از همه شرکت‌های خلاق و فناور خواسته شده تا طرح‌های خود را ارائه کنند. این ایده‌ها باید ضمن نوآورانه بودن به تایید سازمان نقشه‌برداری کشور نیز رسیده باشند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه طرح‌های خود به آدرس اینترنتی http://sat.isti.ir/ مراجعه کنند.

طرح‌های مورد نظر باید موضوعاتی، چون «طراحی و ساخت دوربین رقومی عکسبرداری هوایی»، «طراحی و ساخت بخش ذخیره ساز دوربین UltraCam-DT»، «طراحی و ساخت شتاب سنج اتمی»، «طراحی و ساخت پیش نشانگر زلزله با استفاده از مشاهدات ثقل سنجی» و «ساخت ذخیره‌ساز برای ذخیره تصاویر رقومی ناشی از اسکن عکس‌های آنالوگ» داشته باشند.

ارسال نظر